★☆ღآسمانღ☆★
★☆ღآسمانღ☆★
فردا آسمان از آن من است
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, توسط آسمان |

سلام مــاه مــن !

 

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان

 

اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …

 

!گفتم بیایم سراغِ خودت ...

 

احوال مهتابیت چطور است ؟! 

 

چه خبــر از تمام خوبی هایت و

 

تمام بدی های مــن ؟!                          

 

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر

 

تمام ناملایمت های مــن ؟! 

 

چه خبر از تمام آن ستاره هایی که

 

بی من شمردی و من بی تو؟!

 

چقدرنیامده انتظار خبــر دارم ؟!

 

چه کنم دلم بــرای تمــام

 

مهــربانی هایت لک زده است !

 

راستی ،

 

باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!

 

می دانم ، تحملم مشکل است ….

 

اما خُب چه کنم؟!

 

یک وقت خســته نشوی و

 

بــروی مــاه دیگری شود ….                         

 

هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند

 

آســـمانت باشد !

تو فقط ماه من بمون و باش !ماه من !

مراقب خاطراتمان ،

روزهای بارانی با هم بودنمان ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.